Nauczanie przez działanie

Dzisiaj IV klasa miała na polskim trudne zadanie. W całej klasie poumieszczałam kartki z niełatwymi zdaniami, zawierającymi trudności ortograficzne. Miejsca zdań były ponumerowane i wskazane strzałkami. Zadaniem dzieci było odnalezienie zdania, zapamiętanie jego treści i zapisanie w zeszycie. Niestety, za każdym razem należało zapamiętać zdanie, bo zeszyty były dostępne tylko na ławkach! Biegając między kolejnymi numerkami uczniowie w różny sposób starali się zapamiętać kłopotliwą treść. Zadanie pochłonęło ich bez reszty! Ale dali radę! Większość klasy zapisała wymagane 10 zdań, teraz ja sprawdzę ich jakość. Po wykonaniu ćwiczenia napiliśmy się soku i zjedliśmy po słodkiej przekąsce…

p.Agata

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s